Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Nov 2024 12:43:26 +0200

Tere!

Peipsiääre Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2411371/13511 aadressile Tartu maakond, Peipsiääre vald, Kolkja alevik, 
Kullerkupu (Aasanurme päikeseelektrijaama II Etapp) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Päikeseelektrijaama kasutusloa eelnõu 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27194251>  (menetlus nr: 
462606), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Peipsiääre Vallavalitsus) või menetleja (OMAR JAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister